SIka Lada och Trollabo kvarn

Igår startade Occapellas julperiod på riktigt, i Bollebygd med Marie Arturén och Göran Åhlfeldt. Dock var jag inte med för min näsa var tämligen täppt och ont i halsen hade jag. Istället blev det en lugn utflykt till Trollabo Kvarn i Hudene där vi fick mumsa i oss av deras julgottebord. Cheesecakes, skumtomtar, knäck, chokladbollar, fruktsallad och så klart ris a la malta och massa annat gott!
 
Sen åkte vi till Sika Lada mellan Larv och Fåglavik där de har allt möjligt smått och gott. Kransar och juldekorationer och massa pyssliga saker! Verkligen värt ett besök... Men kanske utan män ;) Jag och mamma gick loss där inne medan pappa och jonas satt i bilen och frös, haha.
 
Nu ska jag fortsätta packa.. På lördag går flyttlasset!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0