Usch

Första sidan i dagens UT, huvudrubrik:
Man misstänks för våldtäkt mot barn.
En man i 50-årsåldern misstänks för våldtäkt mot barn. Mannen är från ett mindre samhälle i Ulricehamns kommun och det är också där som övergreppem sägs ha begåtts under en period från februari till augusti i år. Polisen är förtegen om utredningen.

Fy fan, jag tror jag spyr.
Sånt här får mig till att vilja lägga hela mitt liv på kriminologin.
Jag ska nog söka någon kurs nästa gång.
Vad är det för sjuk värld vi lever i?
En klok vän sa en gång,
"Jag ska inte skaffa barn, jag vill inte att de ska växa upp i denna världen. Därför gör jag både mig och dem en tjänst när jag inte tänker skaffa några."

Det kanske ligger något i det?

Kommentarer
Postat av: Louise

FYFAN JAG HATAR MÄNNISKOR.



smart vän det iaf. hur mår du? :) vad händer hemma?

saknar er.

puss.

2010-10-25 @ 18:44:43
URL: http://ruizu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0