Okej. Okej.

Jag ska göra ett nytt försök!
Ett helhjärtat denna gången. Jag har haft ett break i typ en månad. Men det beror på tiden. Tiden som inte finns.
Men jag känner nu att det kan vara bra att skriva av sig lite och göra något annat än bara plugga.
Så om det fortfarande finns någon som ibland råkar klicka sig in här (troligtvis inte dock) så ska jag göra mitt bästa för att behålla de stackarna.

Jag har faktiskt tänkt på bloggen emellanåt. Har till och med tagit kort som jag tyckt kan passa här. Så de ska jag lägga upp. Men lite senare idag, för nu har jag inte riktigt koll på kameran.

Efter massa, massa och åter massa tentapligg och en aktieinlämning är jag nu "ledig" för lite fritid. Gött :)
På återseende, om en stund!

Hej!



5 minuter senare:
Jag är lite i chock.
Det finns fortfarande statistik på att några läser. Fränt!
För er skull, ska jag på riktigt bli bra på att uppdatera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0