Ida&Madde

Som alltid, vilken fantastiskt kombo.
Äventyret till Jkpg blev som alltid när vi är i farten, lyckat, impulsivt och spännande.
Och självklart blev det lite shopping fast vi skulle hålla oss i skinnet och lite fynd på IKEA (läs strykbräda;))
Bilder kommer när jag hittar den förbannade sladden som alltid gömmer sig för mig.
En sjujäkla fredag är vad vi hade. Massa, massa och massa prat om allting som avslutades med mys i form av kyckling, cider, hairspray och ännu mer prat i Idas lägenhet.
Åh, du är så bra min vän<3

Kanske blir det lägenhet i Uhamn ändå. Kan ju inte bestämma mig. Men följde med en körkompis hem som ska flytta och hennes lägenhet var sjukt underbart fin. Så vem vet. Kanske. (Och kanske blir det sambos?:)

MAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0