Full rulle

Jag är galet trött idag och huvudvärken dunkar. Härligt.
Efter sista föreläsningen med kreativt affärsmannaskap blev det en sväng på stan med lite vänner, sen en fika med Cissi på Espresso House.
Mycket trevligt med en Frapino i handen ;)
Hem en snabb sväng, slänga ihop lite mat och hämta trumpeten och sen vidare till uhamn.
Och efter det, snabbt hem igen.
Bänka sig framför tv:n och
BROTTET och underbare LEIF GW PERSSON.
Idag handlade det om Dubbelmordet i Linköping 2004. Sjuk händelse. (om inte alla mord är sjuka vill säga?)
Läs mer om det på http://svt.se/veckansbrott

Nu ska jag sova ordentligt, imorgon ska det börja pluggas lite om aktier innan jobbet.
Spännande att se hur det går.

Förresten, hittade jag äntligen Barbapapas socka, eller bebisstrumpor. Men jag ska ha det som mobilsocka ;)
Den (eller de) svartvita har jag iallafall köpt på Åhlens idag. (hittade en bild efter lite letande på google. :))
http://www.annagirl.se/images/2010/cimg2309_85773775.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0