Avbrott

Jag skulle uppdatera varje dag, men jag har varit lite kaotisk det senaste.
Så jag tog ett behövligt avbrott.
Helgen har bjudit på bio med trumpterna, som vanligt får jag inte bestämma film och det slutade med en action "the other guys", fast den var väl i och för sig helt okej.
Det har också hunnits med att träffa två underbara människor, utan de här två hade allt varit ett svart hål. (Dock har jag inte träffat Ida, men du räknas dit)

Åh, jag har köpt två par skor också. Jag och mamma var på Visko.
Ett par skitfräna gore-tex, gröna (såklart) och ett par kängor, som jag letat.
Bilder kanske jag kan fixa fram om ett tag.

Nu är det en promenix, sen trumpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0