Trikåteknik och sushi

Ny kurs, trikåteknik, kan bli spännande. Men säljtekniken imorgon blir nog mer spännande.
Efter antal tygkännanden hit och dit gick jag och några fina klasskompisar och åt sushi, som jag aldrig testat innan (aldrig vågat?). Det var ju helt okej faktiskt. Kanske inte det godaste jag ätit, eftersom jag inte är ett jättfan av ris, men helt okej.  :)

Jag har hittat mig en termosmugg äntligen. Gick efter Lindas råd och köpte en på Clas Ohlson så nu får vi hoppas att det inte läcker. OCh jag hann med en snabb sväng på Carlings också. En grön hood rikare, lite fattigare och en mycket gladare Madde. I like!

Nu väntar lite kaffe innan jag bestämmer vad resten av dagen ska bjuda på. Hejsvejs!
(ÅHHH! Jag har en viktig sak som jag verkligen vill skriva , får se om det platsar senare....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0