TENTALADDNING

Imorgon är det tentanummer två. Och den sista för detta året, påminde Sandra mig om. Det låter inte alls illa. Men jag tycker faktiskt det är ganska trevligt med tenta, om det inte är för många och för ofta. :)
Vilken dag då...
När jag kommit hem och precis lagat mig mat.. (och satt på kaffe!) går strömmen. Härligt. Inte förrän när jag gick och tittade ut genom fönstret två timmar senare och ser till mitt förtret att det inte är någon annan som bor i mörker, inser jag att det inte är som det ska.
Sagt och gjort, efter lite elketrikerhjälp går jag ut i stormen OCH beckmörkret, med en mycket liten ficklampa, ner till källaren och slår på rätt knappar. Och vips, så var det ljust igen.
Synd bara att jag var tvungen att sitta med 15 värmeljus och en tjock Modefabrik utan att riktigt se texten i två timmar. Men nog hade jag ganska mysigt i min ensamhet iallafall. Och jag är mycket glad över att jag hunnit sätta på tre koppar kaffe, så jag hade energi över :)

HAHA! Välkommen åter. Vilken jäkla härlig serie! I like :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0