Morgonstund har guld i mun

Det skulle ha blivit inköp idag men en knasig hals satte stopp. Så nu har jag varit uppe ett par timmar och ätit frukost, analyserat stickybitar och bara haft det mysigt,
Det är så full rulle nu. Skola, jobb och musik. Och trevligt sällskap där emellan.

Första musikuppdraget var i helgen i Kölingared. Två trumpeter och en kör i adventsstämning. Det var roligt!
Imorgon väntar en jubileumskonsert med blåsorkestern och i helgen är det Julkonsert med Marcos Ubeda, Magnus Johansson m.fl och OCCAPELLA. Kom kom kom och se. Det är julstämning på ingång. <3

Och just det. Jag ska ju flytta i veckan. Jag har så många gånger undrat varför det inte finns fler dagar i veckan. Det hade jag behövt.

Det är december snart.
Musik, mys, känslor, pepparkakor, stämning.
Hade det inte varit för jobb, skola och tidsbrist hade jag inte haft något att invända.

Nej, nu åter till stickybitarna och trikåtekniken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0