LYCKA

Fan, vad skönt! Nu är det jäkla aktieprojektet färdigt. Efter en helgs slit så har jag nu fått ihop 15 sidor.
Det var med lite lustig känsla jag insåg igår att arbetet skulle vara läraren tillhanda senast tisdag. PER POST
Det var helt enkelt bara att bita i det sura äpplet, hitta motivationen och få ihop x antal sidor. Så efter omständigheterna är jag rätt nöjd :) Bara en tenta kvar på lördag och det ska nog fixa sig...det är inte för inte som man har en pappa på bank ;)





I veckan gick strömmen mitt i tentapluggandet. Men med lite ljus kan man allt få det riktigt mysigt ändå :)

Och bara för att jag gillar mat, eller iallafall blir jag alltid lika glad när jag lyckas hitta lite ingredienser som bara går att slänga ihop på måfå. :)





Nu är det snart Beck!
Och i veckan börjar två nya kurser, skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0