Lektion inställd

Jag är inte så förtjust i hastigt inställda lektionen.
Man kan inte jobba, eller hinna planera in något annat heller. Vilket resulterar i att man bara sitter hemma och inte gör ett skit. Fast det finns mycket som borde göras... flyttpacka till exempel. :) Men det kommer sen.

Jag hann med en kort promenad innan mitt ansikte började frysa sönder. Inte ens en ordenlig promenad kunde man gå idag.
Kanske skulle ta tag i livet och åka till gymmet. Men det går inte heller, för bilen är lite insnöad och jag är inte så bra på sätta mig i traktorn och ploga,  haha. Så jag får snällt vänta är hemma till en pappa eller en bror kan komma hem.

Ok, lite bitter kanske. Men jag har bara sjukt tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0