Jobb, Yest och Plugg

Vilken dag.
Mer kläder från Yest väntas dyka upp på Modegaraget. Och det är trevligt. Mycket trevligt.
Grymt snygga kläder; tufft, outstanding och kul. Det är vad som behövs.
Jag gillar mitt jobb. Verkligen.

I eftermiddag har det pluggats och pluggats med en varmchoklad som sällskap i regnet.
Det vankas tenta på torsdag i Modefabriken. Känns ganska lugnt, får hoppas på det iallafall.
Jag har precis använt croostrainern också, första gången på ett tag.
Jag undrar Ida... tror du den kan få plats i lägenheten? :)

Snart är det Leif GW som ska göra min kväll.
Mer intressant än så blir det inte.

"När du somnat i natt, vad drömmer du då?"
Fasen vad jag gillar den låten, den stämmer perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0