HELVETE

Jag är aningen upprörd nu.
Anledningen till att jag köpte ny trumpet för ett halvår sen var för att jag tappat trumpeten och fått en minimal buckla som hindrade en ventil.
I lördags när jag och oscar går från kyrkan halkar jag, (MED TRUMPETEN PÅ RYGGEN) och landar givetvis på min fina BACH.
Fram tills idag har jag inte vågat se efter hur den mår... och nu tror jag fan i helvete att en ventil krånglar på precis samma sätt. Jag orkar inte. Jag behöver ju den ju nu mer än någon annan gång.
Fortsättning följer....

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!



Jag googlade på min mobil (nokia 6700 slide) för en bild och hamnade på din blogg. Jag har haft lite problem med den och undrar om du möjligtvis kan svara på om du har samma problem/vet hur man ska lösa dem? (jag har sökt i telefonen och googlat men hittar inget...)



1. Jag hittar ingen timer/tidtagarur på den - har du hittat det? Vart ligger den isf?

2. Lever tangent-lyset sitt eget liv för din telefon? Ibland lyser den, men nu är det oftast inte. Lagom irriterande när man står ute i mörkret och ska skriva ett sms och inte ser tangenterna/bokstäverna....



Jag vore enormt tacksam om du skulle kunna slänga iväg ett mail till mig angående detta om du har koll.



Tack så mycket! /elin

2010-11-30 @ 21:52:13
URL: http://elinsochrasy.blogg.se/
Postat av: Elin

min mail (som jag trodde skulle synas, men inte gör det) är förresten [email protected] TACK!

2010-11-30 @ 21:53:08
URL: http://elinsochrasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0