Det är lite mycket nu

Vi åker i natt. Klockan 03.30 ska vi bege oss hemifrån.
Jag är aningen stressad, sitter för tillfället och skriver kommentarer till seminariet som jag missar på fredag.
Sen ska jag duscha, sen ska jag stryka, sen ska jag packa, sen ska jag sova...tiden går minsann.

Igår var jag hos Amanda, åh det var så roligt att ses. När jag kommer hem har hon åkt till Australien i ett år... Vi hade så mycket att prata om. <3

Jag köpte förresten den bikinin som jag visade bild på. Men! Jag provade nog alla i hela knalleland, utan överdrift. Jisses. Och jag köote ny mP3
http://media.pcadvisor.co.uk/cmsdata/blogentries/112715/Philips_SA2920_Spark_MP3_player_320.jpg


Jag och Tilda delade en vaniljbulle idag, dagen till ära. Nu har hon bara två veckor kvar på Modegaraget. Sen bilr det tomt!
Nej, nu måste jag fortsätta.
Jag kanske återkommer senare, annars ses vi om en vecka då jag hoppas att jag är brun!

Lycka till mina vänner, Elin & Amanda, i London & Australien.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack Maddis!

2010-05-05 @ 22:04:47
URL: http://londonbyelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0