Vi kan inte flyga för vi är inga sniglar

Jag har nu satt in två nya garderober i mitt rum, (eller ja, min familj har), som nu står redo att fyllas med fräscha vårnyheter! Så nu kan jag ha ännu mer kläder, hurra! =)

Jag har också fått min beställning från adlibris,
Hanteraren, Thomas Quick - Rättsskandalen, Malexandermorden, GI-receptbok, Konsten att läsa tankar, Molnskådarens guide, Mia Törnbloms självbiografi, Hypnotisören och Den dubbla tystnaden. Icke att förglömma, att jag fick en adlibris-tygpåse också ;)

Det är bara två föreställningar av musikalen kvar, sen kan jag återgå till det normala. Se den, om ni inte gjort det!

Imorgon väntar Borås med Elin & Malin efter jobbet.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, vart fick du plats med garderoberna?

Blir mysigt imorgon för övrigt! :)

2010-03-08 @ 23:23:26
URL: http://borgstromelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0