Kriminologisk analys

Och så var det det där med att välja igen, och min trogna efterföljare; Min beslutsångest.
Det är ju nästan ödets ironi att man ska få välja på alla intressanta ämnen i ett intressant huvudämne.
Så förslag tas tacksamt emot om brottstyp, brottskategorier etc. som man kan skriva sisådär 8-10 sidor om. Dessutom underlättar det väl om det är relativt lätt att hitta info om. Och för guds skull, ett ämne som gör att jag slipper plöja mig igenom engelskspråkig litteratur i överflöd.

Jag har en idé ;)

Kommentarer
Postat av: Saga

Ikväll tar jag emot önskemål om nya bloggdesigner i min blogg. Kika in om du känner att du vill göra om din blogg!



Ha en trevlig kväll :)

2010-03-31 @ 20:52:56
URL: http://sagapaga.blogg.se/
Postat av: emma

Hej! har du någon gång varit inne på min blogg?

Gillar du den? Om du nu gör det kanske vi kan följa varrandra?

jag designar också bloggar!

2010-03-31 @ 21:23:14
URL: http://justmyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0