Idas stora dag

Nej, inte idag. Men igår, då fyllde Idis 21, och det firades så klart med glass (!) och förutom Ida som sällskap, även hennes små yrväder Amanda och Olivia. Barn är väl för härliga ;)
Jag blev överförtjust när vi i måndas fick en laddning långa vårlinnen till jobbet. Det stod Ida över hela lådan!

Efter besöket hos Ida åkte jag vidare till Cityföreningens möte. Vuxenpoäng på det kanske?!

Jag snor Idas bilder..(Jag saknar dock de snygga på Olivia!?)
.


På tal om bilder, så måste jag få tummen ur och fixa bilderna på min kamera, speciellt alla luciabilder... För snart ska vi ha återträff! Om tre veckor, hurra! =)

Idag har jag nästan överträffat mig själv. Kl 9.25 ringer min jobbakompis och säger att hon är sjuk. Jag satt med ett vitaminglas, klädd i träningskläder och skulle precis ge mig ut. "Ok, jag skyndar mig".
Kl 10.01 sätter jag nyckeln i låset på Modegaraget. Då har jag under 36 minuter klätt på mig, sminkat mig, gjort i ordning frukost bestående av två kokta ägg, en smörgås med skagenröra och fil som jag packar ner i väskan för att avnjuta på jobbet samt kört drygt två mil i min bästa bil.
Är inte det imponerande så säg? Vart tog min beslutsångest vägen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0