Fyrvaktaren

Nu har jag läst ut Camilla Läckbergs sjunde bok, Fyrvaktaren.
Vart får hon all sin fantasi ifrån? Helt otroligt. Historierna är så komplexa och.. avancerade.

Nu har den moderna brottsligheten satt igång också. Hoppas det kommer gå fint. Efter den 7e juni har jag skrivit en kriminologisk analys. Det är lite tufft =)

Jag har köpt nya skor idag(!) och ett par shorts, jag är så sugen på solsemestern nu.
Visserligen har jag redan precis såna här, men de är utslitna så det fick bli ett par nya :)

Kommentarer
Postat av: Babe

Så bra att boken var bra älskling, skorna var finfina! :)

2010-03-31 @ 06:16:28
Postat av: Lixy

Hej, får jag fråga hur länge du har bloggat?

2010-03-31 @ 21:09:18
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0