Back, back, back.

En fruktansvärt dålig bloggare är vad jag är. Suck, jag har inte ens haft ett behov av att blogga den senaste veckan. Det har hänt alldeles för mycket för att jag ska orka skriva om allt, men en snabbis kanske jag kan mäkta med.
Igår var jag och mamma i Kinnarp och köpte sommarskor (tänkte jag skulle använda dem när jag går till jobbet imorgon (Y))
I lördags efter jobbet åkte jag och Ida till Borås för att se på bio, Shutter Island blev det. Och jag har nu insett att mina biobesök kan räknas till fyra detta året. (Det går bra det där med att gå på bio minst 1/månad.) Mycket knepig film och jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag tyckte den var bra eller inte. Jobbigt när man kan välja bland tre slut...
Vi fördrev även lite tid på Coop där vi köpte böcker =)
Vi har haft vårkampanj på jobbet vilket har inneburit dubbelt jobb, och bara en kort orkesterövning i fredags morse.

Min bil gick igenom besiktningen, (min ford, det är grejer det). Men jag undrar vad som hade hänt om gubben i mötande bil inte varit uppmärksam på att jag låg på hans sida av vägen minuterna före besiktningen? Jag hann tänka, "Fan i helvete, jag som ska besikta bilen, jag kan ju inte komma med en krockad bil". Men lyckligtvis väjde han in i en snödriva och med hjälp av lite starka karlar + en Madde var han lätt(?) uppe på vägen igen.

Det var förra veckan i korthet.
Nu ska jag belöna mig med ett långt pass på crosstrainern efter att jag gjort massa musikteori.

Denna veckan blir aningen fullspäckad...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0