Träningsform

Efter att ha spelat och sjungit på gudstjänsten i Dalsjöfors igår åkte jag en sväng till Borås. Och som jag fyndade, på bara två timmar!! =)

Träningstights och träningstop från Adidas - 390
Träningsjacka och träningsbyxor från PROzero - 190
Träningstop från Craft - 150
Jacka, RACE MARINE - 399
2 Scarfar - 79 och 49
Halsband till mig och mor 50 och 35.

Jag är hyfsad nöjd, hoho! =)
Och jag invigde mina kläder idag. Nu är det bara ett par skor från Fotriktigt för att mina löprundor ska bli ultimata. Utan alla jävla blåsor på fothelvetena. Jag hatar det. Man ska ju sluta spring när man är trött inte när man får ont. Suck!

Efter träningen gjorde jag mig en mumsig smoothie med blåbär, hallon, banan och sojamjölk. Gud så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0