En dag med Ida

Denna rubriken hade jag visst använt tidigare, så passande :)
Vi började Boråsturen med en vända till Nelly-outlet på Åhaga. Hm, det var väl inte det bästa guldkornen de plockat fram, men Ida hittade ett par chinos (såklart!) och vi hittade massa sockor :)

Efter det begav vi oss en sväng in till stan, till 3. Eftersom mitt SIM-kort helt plötsligt slutade fungera igår när jag försökte vara snäll att fixa en mobil till Viktor. Jag fick hur som helst ett nytt och blev även informerad om att min mobil indikerar på fuktskada. Bra jobbat!

Vidare till Knalleland där det blev glass (och kaffe) och ett långt besök på ONLYs sommar-tjuvstarts-rea. Det som inte finns på Modegaraget får man söka på annat håll! :) Ett prickigt långlinne och en randig top för 110 kr, får man väl ändå kalla fynd?

Mycket trevlig dag, min vän. Fler sådana tack! Prat, skratt och allmänt flummande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0