Inte fullt så pigg som jag borde.

Jag har varken haft tid eller ork att uppdatera här, tyvärr.
Förra veckan bjöd, förutom på jobb, även på pulkåkning med luciorna, te med Malin & Marie, kalas för Marie, helkväll med Cissi, Sång på gudstjänst i Rångedala och sist men inte minst ett hejdå till Katarina på körskolan, som flyttar till Skåne. Men jag var välkommen på fika sa hon =)

Jag håller på att bli sjuk, inte bra tajming. Imorgon börjar två orkestrar, suck. Som det är nu ser det mörkt ut. Dessutom startar det en buggkurs som jag vill gå, men den lär frysa inne eftersom min kille och mina vänner har viktigare saker att göra än att umgås med mig, haha. (Nej, jag är inte bitter:p). På onsdag ska jag till frissan, på fredag måste vi baka för på lördag ska Helges syster gifta sig. :)

Nu ska jag tyckaa synd om mig själv med en filt och lite kaffe...eller choklad. Men eftersom jag inte tränar så kan jag inte äta vad jag vill.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hörrudu! Jag vill umgås med dig, men det nappar du ju inte på^^

2010-01-18 @ 21:29:58
URL: http://borgstromelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0