En dag med Ida

Vi har idag gjort ett antal konstateranden.
Vi skulle utan några som helst problem kunna åka till Jkpg och bara prata. Tiden går då väldigt fort (vilket den iofs gör ändå)
Vi klickar klockrent, vilket vi inte gör med vissa andra.
Vi delar somliga aggressioner.
Det är Madde, Ida och chinos ;) Idag köpte hon ett par beige, jag ett par svarta. I like! (Kom inte och säg att jag har mycket kläder. Byxor har jag nästan inga som är användbara.)
Jag hittae dock inga kängor som jag ville ha, men jag köpte ett par andra som får funka för tillfället.
Ytterliggare en Benno-hylla inhandlades, en lampa och lite annat smått och gott.
En lyckad dag helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0