Snabba Cash

I söndags var vi och såg Snabba Cash. Jag är lite ledsen över att jag inte kunnat läsa boken, men nu har Marie lovat mig att jag ska få låna den. Dessutom börjar ju snart bokrean, då kanske jag kan göra lite fynd tänkte jag. Den verkar dock inte finnas som inbunden längre, vilket gör mig lite besviken eftersom jag har Aldrig fucka upp som inbunden.
Filmen var i alla fall ruskigt bra, även om jag inte hade varit lika dumdristig och naiv som JW, haha!
Mycket sevärd.



En liten flashback flimrade förbi, jag vill minnas att Joel Kinnaman spelade huvudrollen i Brott och Straff på Backateatern när vi var där i 3an. :)

Åh, på tal om alla hjärtans dag så fick jag Camilla läckbergs sjunde bok Fyrvaktaren och en jättefin scarf av Helge. <3 Han är bra :) Han fick massa choklad av mig, det tyckte han om. Jag hade köpt varsin skiva till mina päron. Så nu spelas The Playtones och Torgny Melins på högsta nivå, det gillar vi!
Ida,du måste fortfarande få din present!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0