Just det...

Vi åkte ju in för att titta på lite skorea också. Tro det eller ej, men jag gick därifrån med ett par Goretex vandringskängor, för jag och Ida har bestämt oss för att vi ska ut och vandra.. Iallafall planera att vi ska ut och vandra ;)
Jag övervägde också att köpa Robbie Williams nya skiva, Radio killed the Video star, vilket jag inte gjorde då. Men så åkte jag dit i måndags ;) Efter att ha mött min kära kusin och hennes Niklas på Landvetter, hemma igen efter ett år i Australien. Tiden går sjukt fort. Det känns verkligen inte som ett år. Vi pratade massor på vägen hem och allt var som vanligt. Åh, så roligt! Det är nästan så att jag vill åka iväg någonstans bara för att kunna bli välkomnad hem efter ett år, av massa människor som väntar på mig, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0