Fredagsnöje

Efter jobbet kom Maria hem från Växjö och mötte upp mig i stan för att luncha med mig på torgstallet. Vi blev sittandes där till nästan halv fem, mycket trevligt. Vi hann nog med att prata om allt som vi kom på, haha :)
Jag var så taggad för crosstrainern när jag kom hem att jag ställde timern på 75 minuter. Väldigt roligt att strömmen gick efter 5, dessutom fyra gånger, och var borta drygt en timme. Efter det hade jag tappat motivationen men i ren ilska trampade jag iallafall 40 minuter,så halvt nöjd kan man väl säga att jag är iaf.

Imorgon väntar det kalas för Josse. Redan 14.45 samlas vi för att spela laserdome, därefter bowling, mat och förfestande innan utgång.

Kul Ida, att du anmält dig till HP, hoppas vi får skriva på samma ställe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0