Fartfylld helg

Idag efter jobbet åkte jag och Helge till Borås och jag köpte massa Alla hjärtans dag-presenter. Det är så roligt att ge bort saker!
Jag hittade även ett par chinos för 50 kr, somrig färg. Ljus röd ungefär. Mitt hjärta tycker mycket om chinos. Ida, det fanns massor, åk dit. Jag kan följa med igen! ;) (Mitt shoppingstopp fick ge vika ett litet tag.)
Vi mötte även Oscar och Viktoria och gick tillsammans för att köpa present åt Frasse, han fyller ju 20 idag =)
Nu är jag alldeles för trött.

Imorgon börjar dagen med Occapella, sen lunch med Helges syster och man, vidare till Frasse på kalas och på natten hämta päron. Söndagen fortsätter med besök hos mormor och förhoppningsvis Snabba Cash :) Det kommer vara fullt upp.

Och min beställning från Cdon kom igår också, fyra filmer (varav den Beck, I stormens öga), två skivor och fyra böcker. I like! Så det blir lite Beckmys i helgen också. Just det, min synonymordbok kom idag, hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0