1 december

Jag och Ida har en lägenhet från och med idag. Dock inga nycklar men ändå. Vi är officiellt sambos nu. Det är finfint! :)
Jag bara undrar en sak... när ska man hinna flytta?
Emellan all skola, allt jobb och alla musikgrejer. Yes, vi ordnar det. På något sätt.
Vi ska ha julmys har vi bestämt.
Hej och välkommen december!

En intressant föreläsning om hur färger påverkar oss, en lunch med härliga vänner (och så tråkigt att Linda ska bli tpu:are men vi gillar dig ändå!;)), och mer jobb. (KASSAKRÅNGEL.Suck. Upplösningen sker imorgon.)
Och jag blev kvar en stund på jobbet och provade massa kläder, mycket trevligt. Det kliar i shoppingfingrarna, som det sig bör. Men jag ska hålla ut ett litet tag till. Tror jag.
Tyvärr hade jag bara mobilkameran och de bilderna är inte så skillade.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0