Update

Suck. Ska jag behöva börja med att be om ursäkt i vanlig ordning?
Jag låter bli.

Jag sitter i Skåne, har semester och är allmänt degig. Idag har vi varit en sväng på Center Syd i Lödde och kollat på mobiler och shoppat lite (väldigt lite!) på New Yorker. Min beslutsångest lägger ibland krokben för mig. Jag kan inte bestämma mig för vilken mobil jag vill ha. Och jag är ett akut behov av en ny. Jag hoppas dock ha kunnat bestämma mig till på onsdag. Wish me luck!

Sen sist har jag, förutom att jobbat häcken av mig i tre veckor, varit på torpaspelen Romeo och Julia med tessatossan, trevligt söndagsnöje! :)
OCH mina vänner, jag har varit på konsert. KENT i gbg med Ida och Mattias. Det var också väääldigt trevligt!

Det var allt för nu. HEJ!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilka mobiler väljer du mellan?

2010-08-09 @ 21:51:38
URL: http://londonbyelin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0