Vårfika!

Efter jobbet mötte jag linnsan och vi gick till torgstallet för att äta. Efter nån timme kom william och emma förbi och en stund senare linda och tina. Så vi hade nästan lite klassträff, hoho!
Det var väldans trevligt iallafall. En liten promenad hann vi också med. Och dessutom provade jag torgstallets Capuccino after8. Kände att man kanske borde utveckla kaffedrickandet en aning ;)

Vi har fått en finfin jeansjacka från soya idag. Det är såå mycket vårkänsla i den. Jag har hemma en och provar. Har inte gillat detta plagg tidigare, men jag får nog tänka om.
En jeanstunika har jag också hemma :)
Det är ju en JEANSVÅR i år!

Nu måste jag plugga musikteori.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0