Sömn

Detta ljuvliga tillstånd som jag snart ska försöka infinna mig i.
Jag ska upp ohyggligt tidigt, seminariet börjar redan kl 8. Och jag ska åka hemifrån 5.40.
Sen blir det jobb och kvällen ska tillbringas hos morgonens 20-åring, Malin!
Roligt, roligt. Men det får blir lugna firren för mig för jag jobbar på lördag.:) http://media.pointblog.se/UserImages/SE/BlogPostImages/100008398/0fa2f650ffc24f5abafc8b51f3e24754_100008398.jpg_600x600.jpg
Ungefär det här ska seminariet handla om. Ungdomar & brand
Detta är Torslandaskolan som brann ner till grunden i höstas, sedan ett par ungdomar tänt på en bil som rullat mot skolan som fattat eld. (Bilens bromssystem slås ju nämligen ut vid branden), Rättegången börjar snart..

jag kanske ska ta upp min krimblogg?
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0