MUSIKTEORI CHECK!

Jag har gjort allt som ska göras i musikteori 1. Galet skönt!
Får bara hoppas att den sista, toksvåra uppgiften blir godkänd. Skulle analyser en fuga. Hur krångligt som helst. Men jag hoppas att jag kan påbörja min kriminologiska analys snart!

Högskoleprovet ger som vanligt blandade känslor. Kul att skriva, jobbigt att skriva. DTK-delen kom två gånger. Dessvärre var det den"enkla" som var test. Som vanligt.
På tal om högskola... det kanske är dags att söka också ;)

Kvällen igår tillbringades med Oscar, Victoria och frasse. Åt mat och kollade på en bra film. Public Enemies med Johnny Depp.
Den var kanonbra tills slutet, jäkla skitfilm!

MAAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0