Frustration

Ibland blir jag lite irriterad på mig själv och mina vanor.
Jag har nämligen en tendens till att köpa massa kläder, hänga in dem i garderoben och "glömma bort" plaggen. Jag tänker också att jag ska ha de nya kläderma till något speciellt tillfälle. Speciellt tillfälle som aldrig kommer. När det väl dyker upp ett vill jag ha något annat favoritplagg istället.
Detta resulterar således i att jag har mängder med kläder där prislappen fortfarande sitter kvar i mina gömmor.
Ingen skada skedd.
Om det inte vore för att min kropp tycks ha halverats sen inköpsdagarna. (Vi snackar år här alltså)
Jag har alltså ingen nytta för de längre.
Två kjolar, 4 par byxor (inkl. ett par chinos), två festblusar, två bastoppar, en tjocktröja från Danmark... ska jag fortsätta?
Ni fattar grejen hoppas jag. Och jag har nog lärt mig en läxa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0