Födelsedagspresent

Idag fyller paps år och han fick en kanonpresent av mig.
Ett nytt, fräntm grymt strykjärn (är man bankman så är man), ett likadant som vi har på jobbet.
Och jag har strukit hela kvällen, hurra! vilken bra present jag hittade!
Nu behöver jag inte ha ångest över alla kläder som behöver strykas och som bara läggs på hög efter att ha blivit använda och tvättade en gång!
Och papsi slipper stå och stryka sina skjortor långt in på nattimmarna!
Även solen har sin fläckor, fast tvärtom!:)
Nu är det sömn. Imorgon gbg och politisk brottslighet. Kan bli intressant, kan bli fruktansvärt tråkigt. Vi får se.
http://www.gadgetguy.com.au/assets/images/2523_PhilipsGC3260-GAL.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0