Det går bra nu...

Och det är lite för mycket som ska göras, och det finns för lite tid.

Turen till Ikea var mysig, de är så söta, de små barnen :) I söndags åkte vi på bio, Flickan från Ovan. Handlar om en 13 åring som blir våldtagen och mördad (framgår bara av filmen att hon blir mördad, knappt ens hur. Men jag har ju läst boken!:)) Vi var helt ensamma i salongen, jag och Ida. Bild kommer, hoho!

Min vecka började lite.. vad ska man säga.. ironiskt?
Jag åkte till Gbg tidigt som vanligt. Väl framme klockan 9, sitter det en lapp på dörren. "föreläsning inställd. Lärare fast i Barcelona" Hurra, det var bara vända och ta första bästa buss tillbaka. Suck!
Tisdagens föreläsning handlade om Ungdomar och brand, sjukt intressant. :)
Igår jobbade jag hela dagen, vi har fått så mycket varor och det är så spännande. Våren är verkligen här. Nästan sommaren också, iallafall om man tittar på de strandklänningar vi får, haha!

Ikväll är det final i Sveriges värsta bilförare, det ska bli kul! De är så sjukt dåliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0