Jag hade en tanke.

Jag skulle skriva en deckare, jag skulle. Det var ett av många mål.
Har jag tiden? Inte direkt, det gör mig lite småsur. Jag var så pepp på det, men nu rinner det bara ut i sanden istället. Jaja, jag får väl nöja mig med att plöja igenom alla mina böcker så länge då, i väntan på bättre tider.

Jag läste igår färdigt en bok av Åke Edwardsson, Himlen är en plats på jorden. Så jäkla tragisk så det finns inte men bra var den iallafall även om slutet inte var min favorit. Kanske ska man skriva om det? ;)
Nu har jag börjat på boken jag fick i födelsedagspresent av Helge. Thomas Quick är död. En bok som handlar om dialogen mellan Thomas Quick, numera Sture Bergwall och hans bror samt rättsskandalen kring Thomas Quick.. hoppas den är lika bra som jag tror den är.

Nu ska jag äta Qournfärs med fetaost och sallad, mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0