Fallet Linda Chen

Därför kan Mats Alm vara oskyldig. Läs artikeln gott folk http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5863304.ab.
Jag tycker att det finns rätt mycket som talar emot Mats Alm som gärningsman.
Varför välja att mörda när man ska gifta sig och då det väcker mest uppmärksamhet?
Allt de går på är indicier. De har bestämt sig. Det är Mats Alm.
Jag har också bestämt mig. Det är inte Mats Alm. Råkar det vara han iallafall får jag be om ursäkt men just nu är jag övertygad om hans oskuld.
Vore det han, skulle han brutit ihop och berättat vid detta laget, annars är han rå. Riktigt kall.
Jag tycker att det är en skam att en "psykolog" som ser igenom lögner säger att han spelar teater, att han inte menar ett ord av vad han sa. Men för fan, låt det vara osagt istället än att uttala sig när inget är bevisat. Om experten hade sagt att han är trovärdig, då hade ju inte bilden stämt? SÅ det skulle hon ju inte kunna erkänna i så fall.
Det är för jävligt helt enkelt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0