ett äventyr med shopping

Igår var jag och Elin i Jkpg. Det var trevligt. Vi upptäckte at vi åkt dit på rätt dag, det var nämligen skördefest och typ som en höstmarknad fast inomhus. Några fynd hittade vi och lagom till IKEA vässade vi shoppingfingrarna ytterliggare lite grann. =) Det slutade med att vi bar iväg en 2 meter lång cdhylla på axeln. Kvinnor kan! Den passade dessutom perfekt i min bil. Det var skoj, skojigare var det iofs när vi skulle bära ut det.. frågan är om vi hade mest kul eller om det var folket som såg oss? haha!
Jag kom iaf hem med en cdhylla och en speciell galge som jag kan ha mina scarfar på! Som jag letat efter det.. :)
Vi åt en underbart god sallad också, den rekommenderas..

I morse när vi skulle åka till Occapella och hade satt oss i bilen, var det något som var fel. Mycket fel. Felet stavas P-U-N-K-A. Kalasknasigt eftersom inget märktes igår.
MEN! Elin, vi ska tydligen vara glada att vi inte krockade igår sa paps... Däcket var ingen vacker syn nämligen. Så det var väl helt okej att få punka här än någon annastans, på en stoor väg.
Vi var, hur som helst, tvungna att komma iväg.. ett låååångt styrelsemöte väntade. Mer än så behöver väl inte sägas, haha!

Hur blev Sverige en stormakt på 1600-talet? Det är min uppgift att ta reda på kommande tid. (Y).
Tvtips för ikväll?

Lite träning nu kanske.
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Elin

Asså? Jag är väldigt glad att vi kom hem helskinnade då!! Du tog inget kort på det eller? Haha :P



Tack för en mycket trevlig eftermiddag!!

2009-09-20 @ 01:32:36
URL: http://borgstromelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0