Anders Svensson,

spelade sin 100e landskamp ikväll, han är bra den mannen :)
Men ibland undrar man om Sverige över huvudtaget kan spela fotboll? Jäkla klantarslar.

Idag har jag blivit ett bord rikare. Marita skulle åka med det till tippen, det tar för stor plats i affären, men det fick inte plats i bilen, så jag sa att jag kunde ta det och vill jag inte ha det slänger jag det. Men jag tror minsann att jag sparar det, haha! =) Det kan väl alltid komma tlll någon nytta.

Jag har hunnit med min första mattelektion på flera år idag också, guuud så onödigt. Mer än så säger jag inte. Imorgon väntar naturkunskap, träffa monica, kanske luncha med elin, jobba och occapella. Full rulle, över varje kulle (y)

Jag hörde en bra låt med Lily Allen, tyvärr kommer jag inte ihåg vilken. Ska klura på det tills imorgon. :)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Lunch med en extremt pratglad jag. Jag har nog pratat mer idag än jag gjort sammanlagt på hela veckan, haha.

2009-09-10 @ 16:30:02
URL: http://borgstromelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0