Vilken härlig dag! :)

Dagen startades tidigt, klockan stod på 07.00, det väntade en lång dag.
Visko blev första stoppet denna dag och jag hittade ett par vita(!) stövletter, vet inte om jag har nytta av dem men de var inte så dyra så det är lugnt. Helge var vuxen nog att köpa ett par Gore-tex skor, det var bra tyckte vi. Det är ju värda pengarna iallafallm, även om det är en del. Och kanske viktigast av allt! Jag hittade ett par Lucia-stövlar som jag köpte till Amanda. Det fanns nämligen ingen storlek kvar till henne i Uhamn, så det var ju en himla tur att exakt samma fanns i Skene! =)

Vidare till Gbg och efter att ha parkerat i Nordstans parkeringshus begav vi oss till Haga och hämtade min tenta sen förra hösten, osm faktiskt var anledningen till att vi var där. Som tur var, var hon på plats och allt funkade fint. Jag funderade på om vad jag gjort om hon vart sjuk, suck. Men men.

Fika på husaren och Helge mumsade i sig (kanske med lite hjälp) en av deras jättttebullar, mumsigt. En god smoothie gick ner också!

Sen började det stooora shoppingäventyret och det behöver jag väl inte gå in på i detalj? Haha, Helge var väldigt snäll som följde varje steg jag tog in i alla roliga affärer :)
Jag har nu kommit hem med en hel rad olika saker, smått och gott.
- Ett par Fred Perry-skor som jag är jätteglad att jag hittade. Egentligen hade jag tänkt att köpa ett par nya converse men lite fantasi kan man väl ha ;)
- Jeansleggings
- Två böcker i en, av Jonas Gardell
- Tröja från Gina tröjor från EDC.

En mycket trevlig dag, men den har tagit ut sin rätt och jag är trött!
Nu är det Andra Avenyn, det är också trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0