Snabba möten

Idag träffade jag Ida innan hon åter skulle till Tyskland. Plus två små vilda troll som fikade med ossDet var väldigt trevligt även om ämnet var motsatsen, men min lilla vän det kommer ordna sig. Jag ska tänka på dig. Hopppas resan går bra. <3
Sen gick jag och mamma och åt lunch på Kina, mumsigt. Det var också roligt, när Tina dök upp med familj, jennifer och alexandra. Det var mysigt att ses, hoppas det blir snart igen.

Jag har ett litet problem. Det finns ingen kameraväska till min nyinköpta kamera. Är inte det lite skumt? Den provisoriska lösningen för tillfället är en kamera invirad i en tjock vante och en ännu tjockare mösa. Det borde ju skydda lite grann iallafall.

Imorgon väntar högskoleprovet. Skoj, skoj! Jag hoppas med hela mitt hjärta att ELF-delen inte kommer två gånger. Gillar inte den någonting!

Snart drar även allt jobb med lucian igång =) Hard work. Det vore sjukt kul att vara lucia, även om inte jorden går under om så inte blir fallet. Men när man väl är med, så kan man ju lika gärna satsa. Det är ju trots allt, ONCE IN A LIFETIME. Så vill ni, kan ni ju alltid lägga en röst på kandidat nummer 5. ; )

God natt mina vänner och alla som jag känner!

Kommentarer
Postat av: adishimony

Det var trevligt att se min Madde ocksa, tillsammans med mina troll, men jag förberredde dig bara pa vad som komma skall inom en kanske langt fram framtid.

Puss och kram. Jag överlevde resan men jag far se när jag kommer hem ....

2009-10-24 @ 22:54:15
URL: http://adishimony.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0