Oh, what a sunday

Jag hade planerat så mycket saker idag, väckning 07.45 förlångpromenad, träningspass och massvis med pluggande. Planerna ändrades drastiskt när jag vaknar halv sju med världens kramper i magen, tar mig upp och inser hur jag bara blir allt mer svimfärdig och helt genomblöt. Jag trodde verkligen jag skulle dö, det var ungefär smärtans intensitet.
Vacklade till mammas och pappas säng där jag i princip stupade. Och mor min tror att jag blev matförgiftad av kycklingsalladen jag åt igår. (Y)
Så planerna blev inställda kan man väl lugnt säga. Istället har jag ägnat dagen till diverse repriser.
Imorgon är en lång dag, hoppas verkligen att detta går över tills dess. Jag har inte tid med smärta just nu!

Rallybrudar eller bingolotto?
Det är frågan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0