Ljuva plugg

Jesus kristus amadeus, som min kära kusin skulle sagt om hon inte befunnit sig på andra sidan jordklotet nu, vad mycket man kan plugga. Tänk vad skönt när man bara jobbar, och inte kommer hem till massa studerande. Det vore skönt. Å andra sidan är det självförvållat och jag tycker det är grymt skoj att lära sig massa saker. Men ändå. Just det där att kunna komma hem och göra vad man vill. Vara ute och gå hur länge man vill, se en hel dvd-box, spela tv-spel och vanliga spel också för den delen. Men den dagen kommer väl. Dock inte än på ett tag.

För tillfället funderar jag över vad som ska läsas i vår, vilket inte behöver funderas så mycket på.
Hösten 08 bestämde började jag vänta på denna kursen och snart har jag väntat färdigt.
Modern Brottslighet väntar som prio 1. Utöver det blir det förmodligen Rättspsykologi. Det är ju ett litet tag kvar.
Om någon har något annat förslag på tidsfördriv i vår, är jag öppen för förhandling. Man kan ju alltid läsa på distans ;)

God natt mina vänner, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0