Kamera, kamera och kamera!

Jag är numera stolt ägare till en panasonic lumix dmclx3, som jag väntat och längtat. Papsis är bäst! =)
nu ska jag ta massa, massa kort på alla löv som fallit idag. Det är helt otrololigt, idag har trädet blivit helt nakna. Bara på en dag. Jösses! Det är väldigt vackert. :)

Igår var en mycket spännande dag. Mitt ute i en skog i Tvärred, blev vi fotograferade. Som barfota troll i älvutstyrsel urskogen. Då kan ni tänka hur våra hår såg ut. Jag trivdes rätt bra i mitt. Extremt som det var. Och tydligen var jag "bustrollet", så efter en heldag i skogen var jag lätt smutsigast efter att ha krypit in i grotta, ålat mig åpå mossig sten och klättrat på fallet träd. Håll utkik i UT på lördag för resultat! =) Ett äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0