Högskoleprovet

Det är inte varje lördag man sätter sig i Stenbocks aula klockan 8.30 för att skriva prov. Frivilligt! Det är tur att det är så roligt, jag ägnar gärna en dag till att skriva prov. Jag höll mina alla fingrar för att inte ELF/ORD var den del som skulle komma två gånger. Men jag ska aldrig göra det igen, för vilken del blir dubbel om inte ELF/ORD. SUck! Dessutom var den del som gick bäst den som inte räknades. Dubbelsuck!
LÄS-delen gick överlägset bäst. Och överlag bättre än förra gången, det är ju huvudsaken iallafall.
Jag väntar på nästa tillfälle :)

Nu blir det Johan Glans - World tour of Skåne.

Kommentarer
Postat av: Elin

Gah, varför missade jag att anmäla mig? :(

2009-10-25 @ 00:26:53
URL: http://borgstromelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0