dumheter

Hm, det är lite dumt att när man faktiskt har något att skriva om, så hinner man inte för att man har fullt upp.
Ungefär så har det varit den senaste tiden.
Ett naturkunskapsprov, en tur till ullared, en helg med kärlek, en regnig höstmarknad i ulricehamn och massa, massa jobb =)

Idag har jag haft historialektion och efter att ha handlat mat, satt jag i bilen med en påse nötter då det slog mig. Tänk om jag hade bott i uhamn, då hade jag inte lagt lika mycket pengar på nötter eftersom jag inte hade hunnit äta upp dom på hemvägen varje gång. Suck. Men det är gott. Speciellt macadamia- och pistagenötter.


Kommentarer
Postat av: adishimony

Jag vet, jag har ocksa det problemet fast dock inte med nötter. Jag är lite onyttigare.

Vad sägs om en LGH?

2009-10-06 @ 21:46:26
URL: http://adishimony.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0