Alla goda ting är tre.

Idag har varit en mycket rolig dag på jobbet.
Jag har fått tre komplinger, och vilka komplinager sedan.
En liten kille var inne med sin bror och mamma och letade efter en plasthummer som han fått hos tandläkaren. "Jaha, kan det vara den?", sa jag och pekade på golvet. Åh, nu räddade du vår dag, sa mamman medan brorsan sa, Oj, vad bra du är!, och den lille killen sa "Aaaack!!!"

Nästa komplimang fick jag för min hårgfärg, haha, det har nog aldrig hänt förr. "Vilken underbart fin hårfärg du har" sa en kvinna och tittade beundrande på mig...eller mitt hår, haha. :P Det var kanske inte jag som fick komplimangen iofs, det var ju min hårfärg, men ändå. :)

Den sista fick jag precis vid stängning. En kvinna i 40-årsåldern frågade om jag inte hade några tuffa, ovanliga byxor. Jag visste precis vad jag tyckte hon skulle ha. Och se man på, hon tyckte väldigt mycket om dem och de satt jättefint! "Vad bra du är! Tänk att du hittade precis rätt. Tack för hjälpen!".

Det är inte varje dag, och absolut inte två gånger, folk säger "vad bra du är!".
Det var roligt, hoho.

Imorgon väntar mer jobb, och mer uppackning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0