Mammas pojkar

Jag titade på det när jag pluggade en gång. Och nu ska jag se det ikväll. Haha, det är en blanding mellan patetiskt och skrattretande...(eller är det samma sak? :P) Kul är det iallafall, en del mer än andra. Speciellt Bobbys mamma. ;)
Underhållning på hög nivå, javisst.
Men nu kom jag på en annan sak.. att jag inte alls kan bänka mig framför mammas pojkar. Vi har ju Occapella. Suck. Jaja, det är också roligt. I Synnerhet när Jörgen är frisk!

Först väntar jobb.
För övrigt, ingen som vill eller känner någon som vill följa med och titta på Caroline af Ugglas och David Urwitz på folkan i Borås, 28 nov?
Jag vill, jag vill och det var den enda dagen vi inte hade lucia. Perfekt!

Åh, Dag-Otto har fått en egen film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0