Jag tittar inte ens på Idol...

...Eftersom det krockar med Dobidoo på fredagskvällen och jag föredrar det sistnämda. Men när Lasse Kronér försvunnit från rutan växlade jag över till Idol och där såg jag den underbart bra låten, The show must go on, framföras av Erik Grönwall. Det var helt otroligt. Han var helt otrolig. Vilket framförande. Tufft!


I helgen var jag med Amanda. Åh, så roligt. Har inte träffat henne på nästan ett år, förfärligt. Så det var himla trevligt!

Och Zlatan vann guldbollen. (Ja, det var en suck.)
Zlatan, Zlatan, Zlatan... det finns inga andar fotbollsspelare i Sverige?


Kommentarer
Postat av: Elin

Madde, nu fick jag en superduperidé! :D

2009-11-09 @ 22:38:57
URL: http://borgstromelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0