Full rulle

Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdateringsförmåga, men jag har haft på tok för mycket att göra som är högre prioriterade än att sitta vid datorn.
Det har varit en trevlig helg i Stockholm men mycket shopping, fynd och Mikael Persbrandt. Dock glömde jag mitt pundhuvud batteriet till kameran, som satt kvar hemma i laddaren. Mycket intelligent måste jag säga. Kanske berättar mer en annan dag....
Just nu är det fullt upp med både lucia och jobb, denna vecka är det nämligen julstök i affären så jag jobbar nästan heltid (y). Imorgon ska jag fortsätta klä på dockorna hela dagen. :)

Nu tittar vi på Morden, med Kjell Bergqvist i spetsen.

Undra när vi ses nästa gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0